بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما برای تبادل پیام با آمریکا یک مجاری مشخص داریم، البته مجاری دیپلماتیک در زمانهای مختلف متعدد است ولی مهمترین مجاری دیپلماتیک ما با آمریکا سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع این کشور در ایران است
تبادل پیام میان ایران و آمریکا از طریق سوئیس
پرینتhttps://tahlilsarmaye.com/?p=4088
مطالعه تحلیلهای مشابه؛
تحلیل خود را ارسال کنید!
- نظرات ارزشمند شما، پس از بررسی دقیق توسط مجموعه تحلیلسرمایه، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
- لطفا به خاطر داشته باشید که فضای گفتوگو، فضایی برای تبادل نظرهای سازنده و احترامآمیز است.
- هرگونه پیامی که حاوی توهین، افترا یا مغایر با قوانین کشورمان باشد، منتشر نخواهد شد.
- بدیهی است که آیپی شما ثبت میشود و کلیه مسئولیتهای حقوقی نظرات ارسالی بر عهده شما خواهد بود.


























Thursday, 25 June , 2026