قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: چنانچه آمریکا قادر به کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.
به گزارش خبرگزاری مهر، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران میدانیم.
این بیانیه میافزاید: اعلام میداریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.




























Friday, 26 June , 2026