سهمیه بنزین اردیبهشت بدون تغییر شارژ می‌شود

  پرینت
سهمیه بنزین اردیبهشت بدون تغییر شارژ می‌شود
شناسه خبر : 55878 | تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۷ | 82 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین برای خودروهای شخصی، ساعت صفر بامداد دوشنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ بدون هیچ‌گونه تغییری در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.

به گزارش اکوایران، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

 این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۴ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

مطالعه تحلیل‌های مشابه؛
خیابان پیروزی تهران در تاریکی فرو رفت/ هنوز دلیل مشخص نیست
علت قطعی برق تهران مشخص شد/ تیم‌های عملیاتی در محل
نقش کلیدی ایران در بازار جهانی نفت / صادرات نفت ایران شتاب می‌گیرد
استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بازسازی مجتمع های آسیب دیده
چشم‌انداز صادرات نفت با تعلیق ۶۰ روزه تحریم‌ها | درآمدهای نفتی دوباره ناجی بودجه می‌شوند؟
قیمت و سهمیه سوخت با اجرای طرح یارانه بنزین تغییر می‌کند؟
تحلیل خود را ارسال کنید!
  • نظرات ارزشمند شما، پس از بررسی دقیق توسط مجموعه تحلیل‌سرمایه، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
  • لطفا به خاطر داشته باشید که فضای گفت‌وگو، فضایی برای تبادل نظرهای سازنده و احترام‌آمیز است.
  • هرگونه پیامی که حاوی توهین، افترا یا مغایر با قوانین کشورمان باشد، منتشر نخواهد شد.
  • بدیهی است که آی‌پی شما ثبت می‌شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات ارسالی بر عهده شما خواهد بود.