وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد ساخت حدود ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس توسط صنعتگران داخل کشور منعقد و ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس هم ظرف یک سال آینده وارد کشور خواهد شد.
https://tahlilsarmaye.com/?p=94247
وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد ساخت حدود ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس توسط صنعتگران داخل کشور منعقد و ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس هم ظرف یک سال آینده وارد کشور خواهد شد.
Monday, 22 June , 2026