در حالی که واشنگتن عقبنشینی ارتش اسرائیل از بخشی از منطقه حائل در جنوب لبنان را نشانهای از «حسن نیت» تلآویو توصیف میکند، اکنون فشارها برای استقرار فوری نیروهای ارتش لبنان در این مناطق افزایش یافته است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا،یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اسرائیل از بخشی از منطقه حائلی که در جنوب لبنان ایجاد کرده بود، عقبنشینی کرده است.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا در این رابطه مدعی شد: «عقبنشینی اسرائیل نشانهای از حسن نیت نسبت به دولت لبنان است.»
این مقام افزود که ارتش لبنان باید به منطقهای که اسرائیل از آن عقبنشینی کرده است، وارد شود.





























Thursday, 25 June , 2026